FAQ

1. Ik heb slechts een gedeelte van mijn bestelling ontvangen. Moet ik opnieuw verzendkosten betalen?

Indien niet alle artikelen van uw bestelling direct leverbaar zijn, ontvangt u eerst een gedeelte van uw bestelling. In de bevestigingsmail en onder ‘Mijn rekening’ op www.peterhahn.nl kunt u zien wanneer de resterende artikelen geleverd worden. Voor de nalevering(en) berekenen wij geen extra verzendkosten.

2. Wat gebeurt er als ik niet thuis ben op het moment dat mijn pakket bezorgd wordt?

De bezorger komt meestal 2 tot 3 keer langs om uw pakket te bezorgen. U vindt een kaartje in de brievenbus met daarop de datum van de volgende bezorgpoging. Lukt het de bezorger niet om u thuis te treffen, dan staat er op het kaartje de locatie van het PostNL-afhaalpunt waar u uw bestelling binnen 14 dagen kunt ophalen.

3. Hoe lang wordt mijn pakket bij UPS bewaard?

U dient uw pakket binnen 14 dagen af te halen.

4. Wat kost het om (een gedeelte van) mijn bestelling retour te sturen?

Peter Hahn betaalt voor u de kosten van uw retourzending. Gebruik a.u.b. de originele verpakking en het retourlabel dat zich bij de afleverbon in het pakket bevindt.

5. Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

"U kunt via acceptgiro (in een keer of in 3 gelijke termijnen) of via credit card betalen. Als u op gekozen heeft voor betaling via acceptgiro, dan vindt u deze samen met de factuur in het pakket. Het te betalen bedrag dient u binnen 14 dagen over te maken, hetzij door de acceptgiro ingevuld bij uw bank af te geven, hetzij door de acceptgiro via internetbankieren bij uw bank aan te melden voor betaling. Kiest u voor betaling in termijnen dan wordt in het bestelproces om uw gegevens gevraagd en wordt het totale bedrag van uw bestelling, inclusief verzendkosten, automatisch geïncasseerd. Ons bankrekeningnummer is: NL86 COBA 0637 0494 03"

6. Ik wil geen nieuwsbrief meer ontvangen. Wat moet ik doen?

Aan het eind van elke nieuwsbrief staat een afmeldlink. Daarmee kunt u zich via het afmeldformulier direct uitschrijven. Of ga via de online-shop naar het afmeldformulier. Uiteraard kunt u ook telefonisch of per mail, onder vermelding van uw emailadres, laten weten dat u de nieuwsbrief niet meer wilt ontvangen. Dan zorgen wij dat alles in orde komt. Een overzicht van alle contactmogelijkheden vindt u op www.peterhahn.nl/contact.

7. Hoe kan ik mijn pakket terugsturen?

Als u voor levering in een UPS Access Point heeft gekozen dan kunt u uw bestelling uitsluitend via het UPS Access Point terugsturen waar u het pakket heeft afgehaald. Bestellingen die door PostNL zijn bezorgd, kunt u in een PostNL-afhaalpunt retourneren. Peter Hahn betaalt voor u de kosten van de retourzending. Gebruik a.u.b. de originele verpakking en het retourlabel dat zich bij de afleverbon in het pakket bevindt.

8. Kan ik mijn bestelling ook als cadeau laten inpakken?

Helaas is het niet mogelijk om uw bestelling als cadeau in te laten pakken.

9. Ik wil graag minder catalogi ontvangen. Wat moet ik doen?

Neem a.u.b. telefonisch of via de email contact met ons op. U kunt de catalogi op ieder gewenst moment opzeggen. Een overzicht van alle contactmogelijkheden vindt u op www.peterhahn.nl/contact.

10. Hoe vind ik de juiste maat?

In de onlineshop staat onder het kopje "Maattabellen" precies beschreven hoe u de juiste maat bepaalt. Natuurlijk kunt u ook telefonisch contact met ons opnemen, zodat wij u persoonlijk advies kunnen geven over de juiste maat van een bepaald artikel. Als u niet helemaal zeker weet welke maat u moet bestellen, kunt u het artikel in 2 verschillende maten bestellen en deze comfortabel thuis passen.

11. Heb ik garantie op de geleverde producten?

PETER HAHN staat er voor in dat de producten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften. De wettelijke garantie is van toepassing op alle producten. Dit wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

12. Wat te doen als ik een klacht heb?

Heeft u een klacht, neemt u dan bij voorkeur schriftelijk contact met onze klantenservice op. Dit kan via het schrijven van een brief naar:

PETER HAHN
Klantenservice
Postbus 125
3980 CC Bunnik

U kunt ook een e-mail sturen naar service@peterhahn.nl . Uiteraard kunt u ook telefonisch contact opnemen via 030 - 659 29 15. U krijgt binnen 14 dagen een inhoudelijk bericht over de behandeling van uw klacht. Wij werken graag samen met u aan een oplossing. Mocht u van mening zijn dat uw klacht niet naar tevredenheid wordt opgelost, dan kunt u terecht bij de Geschillencommissie Thuiswinkel: www.sgc.nl Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

13. Hoe plaats ik een bestelling?

Voeg het door u gewenste artikel met de functie ’IN WINKELMAND PLAATSEN’ aan uw winkelmand toe.

Er wordt een nieuw venster geopend, kies ’VERDER WINKELEN’, om verder te gaan met bestellen of kies ’ NAAR DE WINKELMAND’, om naar uw winkelmand te gaan. Als u op ’NAAR DE WINKELMAND’ klikt, wordt u naar uw winkelmand geleid.

WINKELMAND

In uw winkelmand ziet u nogmaals een samenvatting van alle informatie over de geselecteerde artikelen (een kleine afbeelding van het artikel, de kleur, de maat en het aantal) en het totaalbedrag van uw bestelling. Om uw bestelling af te ronden, klikt u op ’BETALEN’.

UW GEGEVENS

Bent u al klant bij Peter Hahn, dan kunt u zich aanmelden met behulp van uw klantnummer en uw postcode. Heeft u uw klantnummer niet bij de hand, dan kunt u zich aanmelden met uw e-mailadres en wachtwoord. Klik vervolgens op het veld ’ALS KLANT AANMELDEN’.

Voor nieuwe klanten is het mogelijk om zonder registratie te bestellen. Klik hiervoor op het veld ’VERDER ZONDER REGISTRATIE’. Vul in het nieuwe venster alle benodigde gegevens in en klik op ’VERDER’.

VERZEND- EN BETAALWIJZE

Hier zijn de betaalwijze ’door overmaking van de factuur’ en de leveringswijze ’Standaard-levering’ al voor u aangevinkt. Klik op ’VERDER’.

UW BESTELOVERZICHT

De pagina ’Uw besteloverzicht’ wordt geopend. Hier vindt u alle gegevens, inclusief uw persoonlijke contactgegevens en de afspraken over de betaling en de levering van uw bestelling. Als u alle gegevens gecontroleerd heeft, klikt u op het veld ’KOPEN’ om de bestelling te voltooien.

KLAAR

U heeft uw bestelling succesvol afgerond, hartelijk bedankt.

Lid van Thuiswinkel.org
Bestellen zonder risico
Achteraf betalen
Prettig en veilig
Retourzending
eenvoudig en gratis
Bestelservice
030 659 29 15