Slimmer winkelen - met de PETER HAHN-app. Duidelijk, eenvoudig, snel.

Installeren

FAQ

1. Hoe plaats ik een bestelling?

Voeg het door u gewenste artikel met de functie ’IN WINKELMAND PLAATSEN’ aan uw winkelmandje toe. Er wordt een nieuw venster geopend; kies ’VERDER WINKELEN’, om verder te gaan met het uitzoeken van artikelen of kies ’ NAAR DE WINKELMAND’, om naar uw winkelmandje te gaan. Als u op ’NAAR DE WINKELMAND’ klikt, wordt u naar uw winkelmandje geleid.

WINKELMAND
In uw winkelmandje ziet u nogmaals een samenvatting van alle informatie over de geselecteerde artikelen (een kleine afbeelding van het artikel, de kleur, de maat en het aantal) en het totaalbedrag van uw bestelling. Om uw bestelling af te ronden, klikt u op ’BETALEN’.

UW GEGEVENS
Bent u al klant bij PETER HAHN, dan kunt u inloggen in uw account met behulp van uw e-mailadres en wachtwoord. Klik vervolgens op de button ’ALS KLANT AANMELDEN’. Voor nieuwe klanten is het mogelijk om zonder registratie te bestellen. Klik hiervoor op de button ’BESTELLEN ALS GAST’. Vul in het nieuwe venster alle benodigde gegevens in en klik op ’VERDER’.

VERZEND- EN BETAALWIJZE
Hier zijn bij verzendwijze ’Aflever- en factuuradres zijn hetzelfde’ en bij betaalwijze ’door overmaking van de factuur’ al voor u aangevinkt. Indien gewenst kunt u dit aanpassen. Klik vervolgens op ’VERDER’.

UW BESTELOVERZICHT
De pagina ’Uw besteloverzicht’ wordt geopend. Hier vindt u alle gegevens, inclusief uw persoonlijke contactgegevens en de afspraken over de betaling en de levering van uw bestelling. Als u alle gegevens gecontroleerd heeft, klikt u op het veld ’KOPEN’ om de bestelling te voltooien.

KLAAR
U heeft uw bestelling succesvol afgerond, hartelijk bedankt!

2. Waarom werkt het aanmelden/registeren voor “Mijn account” niet?

Het aanmelden bij “Mijn account” werkt alleen als u zich hiervoor heeft geregistreerd. Als u uw account voor de eerste keer wilt gebruiken, klikt u eerst op “NU REGISTREREN” en vult u vervolgens in de volgende stap de 3 velden in. Hiervoor moet uw e-mailadres moet al gekoppeld zijn aan uw klantnummer. U bepaalt zelf het wachtwoord voor uw account. Het wachtwoord moet bestaan uit minimaal 8 tekens. U kunt uw bestelling ook “ALS GAST” plaatsen. Als u een nieuwe klant bent die voor het eerst bij ons bestelt, klik dan tijdens het bestelproces onder punt 2 “UW GEGEVENS” op “BESTELLEN ALS GAST”.

3. Waarom ontvang ik geen nieuw wachtwoord? Waarom werkt het wachtwoord dat ik heb ontvangen niet?

Pas wanneer u, door u te registreren voor “Mijn account”, zelf al eens een wachtwoord heeft vastgelegd, kunt u een nieuw wachtwoord aanvragen via de optie “Wachtwoord vergeten?”. Controleer eerst of de e-mail met het wachtwoord wellicht in de map met spammails terecht is gekomen. Gebruik het wachtwoord dat u het laatst is toegestuurd. U kunt dit ook eenvoudig kopiëren en plakken vanuit het mailtje. Zorg er bij het ingeven van uw e-mailadres en wachtwoord ook voor dat er geen spaties voor, na of in het midden staan en dat de Caps Lock-toets niet is geactiveerd.

Het wachtwoord kunt u vervolgens wijzigen in uw account in de categorie “PERSOONLIJKE GEGEVENS”.

4. Hoe kan ik mijn gegevens of wachtwoord in mijn account wijzigen?

Als u uw gegevens wilt wijzigen (bijvoorbeeld uw naam, adres, enz.), neemt u dan alstublieft rechtstreeks contact op met onze klantenservice (service@peterhahn.nl / 030 659 29 15). We voeren de wijzigingen dan graag voor u door.
Het wachtwoord van uw account kunt u eenvoudig zelf wijzigen na het inloggen in “MIJN ACCOUNT” in de categorie “PERSOONLIJKE GEGEVENS”.

5. Waar kan ik mijn kortingscode/kortingsbonnummer invoeren?

Om uw kortingscode/kortingsbonnummer in te voeren in onze onlineshop, klikt u op het winkelmandje rechtsboven op de website van PETER HAHN. Onder het overzicht met de door u gekozen artikelen, kunt u in het veld aan de linkerkant uw persoonlijke kortingscode/kortingsbonnummer ingeven zonder gebruik te maken van spaties. De korting wordt direct verrekend met de verkoopprijs van de artikelen in uw winkelmandje. Houdt u er a.u.b. rekening mee dat het niet mogelijk is om meerdere kortingen of voordeelacties in te wisselen bij één bestelling en dat onze voordeelacties niet gecombineerd kunnen worden met promoties van cashback- en loyaliteitspartners.

6. Waarom kan ik mijn bestelling niet afronden? / foutmelding

Probeert u het alstublieft nog een keer en controleer ook de instellingen van het apparaat dat u gebruikt. We raden u aan om cookies in uw browser ingeschakeld te laten, om op die manier onze website voor u technisch toegankelijk te maken, om basisfuncties voor het online shoppen mogelijk te maken, om het online shoppen bij ons veilig te maken en om fraude te voorkomen. Na het afronden van een bestelling wordt de cookie automatisch verwijderd van uw apparaat. U heeft ook de mogelijkheid om het opslaan van cookies te weigeren. In dat geval is het gebruiksgemak van de website enigszins beperkt. Om veiligheidsredenen raden we u ook aan om altijd de nieuwste versie van uw browsersoftware te gebruiken.

7. Waarom is mijn verlanglijstje ineens leeg?

Over het algemeen wordt het verlanglijstje na een paar dagen automatisch verwijderd. Controleer echter ook de instellingen van uw browser, om na te gaan of daar wellicht ingesteld staat dat de geschiedenis en cookies automatisch worden verwijderd wanneer u de browser afsluit. Overigens worden artikelen die niet meer leverbaar zijn automatisch van uw verlanglijstje verwijderd.

8. Waarom heb ik geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen?

Uw online bestelling wordt automatisch verwerkt. U ontvangt altijd direct na het voltooien van het bestelproces een bevestiging van uw bestelling op het door u opgegeven e-mailadres. Deze e-mail kan eventueel in de map met spammails terecht zijn gekomen. Om ervoor te zorgen dat u onze e-mails in de toekomst in uw inbox ontvangt, kunt u het beste het afzender e-mailadres van Peter Hahn aan uw adresboek toevoegen.

9. Ik heb me ingeschreven voor de nieuwsbrief, maar heb er nog geen ontvangen. Wat moet ik doen?

Controleer of de e-mail wellicht in de map met spammails terecht is gekomen. We raden u aan om het e-mailadres nieuwsbrief@newsletter.peterhahn.nl aan uw adresboek toe te voegen, zodat de nieuwsbrief direct in uw inbox terechtkomt.

10. Ik wil geen nieuwsbrief meer ontvangen. Wat moet ik doen?

Aan het eind van elke nieuwsbrief staat een afmeldlink. Daarmee kunt u zich via het afmeldformulier direct uitschrijven. Of ga via de onlineshop naar het afmeldformulier. Uiteraard kunt u ook telefonisch of per mail, onder vermelding van uw emailadres, laten weten dat u de nieuwsbrief niet meer wilt ontvangen. Dan zorgen wij dat alles in orde komt. Een overzicht van alle contactmogelijkheden vindt u op www.peterhahn.nl/contact.

11. Ik heb slechts een gedeelte van mijn bestelling ontvangen. Moet ik opnieuw verzendkosten betalen?

Indien niet alle artikelen van uw bestelling direct leverbaar zijn, ontvangt u eerst een gedeelte van uw bestelling. In de bevestigingsmail en op www.peterhahn.nl kunt u zien wanneer de resterende artikelen geleverd worden. Voor de nalevering(en) berekenen wij geen extra verzendkosten.

12. Wat gebeurt er als ik niet thuis ben op het moment dat mijn pakket bezorgd wordt?

De zending wordt éénmaal aangeboden op het door u aangegeven adres. Bent u niet thuis op het moment van bezorgen, dan volgt PostNL uw bezorgvoorkeuren zoals u deze in de app van PostNL heeft ingesteld. Heeft u uw bezorgvoorkeuren niet ingesteld? Dan  bezorgt PostNL uw pakket bij de buren of bij een PostNL-punt. Via de app van PostNL of via track&trace op de website van PostNL kunt u zien waar uw pakket is. Wanneer uw pakket bij een PostNL-punt is bezorgd, kunt u het daar binnen 7 dagen ophalen.

13. Hoe lang wordt mijn pakket bij het PostNL-afhaalpunt bewaard?

U dient uw pakket binnen 7 dagen op te halen.

14. Hoe lang heb ik de tijd om de artikelen te retourneren?

Bij PETER HAHN koopt u op zicht, d.w.z. de koopovereenkomst gaat pas 14 dagen na ontvangst van de goederen in. PETER HAHN garandeert u een onbeperkt recht van retour gedurende deze periode. Om de retourtermijn te respecteren, volstaat het wanneer u de artikelen binnen deze termijn verzendt.

15. Wat kost het om (een gedeelte van) mijn bestelling retour te sturen?

PETER HAHN betaalt voor u de kosten van uw retourzending indien u gebruik maakt van ons antwoordnummer en retourneert via PostNL. Gebruik a.u.b. indien redelijkerwijs mogelijk de originele verpakking en het retourlabel dat zich bij de afleverbon in het pakket bevindt. Kijk voor meer informatie over retourneren op https://www.peterhahn.nl/retourzending.

16. Hoe kan ik mijn pakket terugsturen?

Bestellingen die door PostNL zijn bezorgd, kunt u gratis via een PostNL-punt retourneren. PETER HAHN betaalt voor u de kosten van de retourzending indien u gebruik maakt van ons antwoordnummer. Gebruik a.u.b. indien redelijkerwijs mogelijk de originele verpakking en het retourlabel dat zich bij de afleverbon in het pakket bevindt. U kunt ook retourneren via een andere vervoerder, maar dan zijn de kosten voor de retourzending voor uzelf. Kijk voor meer informatie over retourneren op https://www.peterhahn.nl/retourzending.

17. Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

U kunt betalen via (online) bankoverschrijving of via creditcard. U kunt kiezen voor betaling in één keer of in 3 gelijke termijnen. In uw pakket ontvangt u een rekeningoverzicht en uitleg hoe u het verschuldigde bedrag kunt betalen. Het verschuldigde bedrag dient u binnen 14 dagen na ontvangst van de artikelen te voldoen. Kiest u voor betaling in termijnen (mogelijk bij bestellingen met een waarde van € 250,- of meer), dan vindt u op het rekeningoverzicht uitleg wanneer welke termijn dient te worden voldaan. Vervaldatum 1e termijn is 30 dagen na ontvangst van de bestelling. De vervaldatum van de volgende termijnen is steeds één maand later. Voor gespreide betaling worden geen extra kosten in rekening gebracht. Het te betalen bedrag is telkens 1/3 van het totale verschuldigde bedrag (incl. verzendkosten). Ons bankrekeningnummer is: NL86 COBA 0637 0494 03.

18. Kan ik mijn bestelling ook als cadeau laten inpakken?

Helaas is het niet mogelijk om uw bestelling als cadeau in te laten pakken.

19. Ik wil graag minder catalogi ontvangen. Wat moet ik doen?

Neem a.u.b. telefonisch of via de email contact met ons op. U kunt de ontvangst van catalogi op ieder gewenst moment opzeggen. Een overzicht van alle contactmogelijkheden vindt u op www.peterhahn.nl/contact.

20. Hoe vind ik de juiste maat?

Helemaal onderaan in de onlineshop staat onder het kopje "Maattabellen" precies beschreven hoe u de juiste maat bepaalt. Natuurlijk kunt u ook telefonisch contact met ons opnemen, zodat wij u persoonlijk advies kunnen geven over de voor u juiste maat van een bepaald artikel. Als u niet helemaal zeker weet welke maat u moet bestellen, kunt u het artikel ook in 2 verschillende maten bestellen en deze comfortabel thuis passen.

21. Heb ik garantie op de geleverde producten?

PETER HAHN staat er voor in dat de producten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften. De wettelijke garantie is van toepassing op alle producten. Dit wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

22. Wat te doen als ik een klacht heb?

Heeft u een klacht, neemt u dan bij voorkeur schriftelijk contact op met onze klantenservice. Dit kan via het schrijven van een brief naar:

PETER HAHN
Klantenservice
Postbus 125
3980 CC Bunnik

U kunt ook een e-mail sturen naar service@peterhahn.nl . Uiteraard kunt u ook telefonisch contact opnemen via 030 - 659 29 15. U krijgt binnen 14 dagen een inhoudelijk bericht over de behandeling van uw klacht. Wij werken graag samen met u aan een oplossing. Mocht u van mening zijn dat uw klacht niet naar tevredenheid wordt opgelost, dan kunt u terecht bij de Geschillencommissie Thuiswinkel: www.sgc.nl. Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

PETER HAHN nieuwsbrief
Meld u nu gratis aan en profiteer van € 30,- korting!
U kunt zich aanmelden op de volgende pagina.
Lid van Thuiswinkel.org
Bestellen zonder risico
Achteraf betalen
Prettig en veilig
Retourzending
Eenvoudig en gratis
Bestelservice
030 659 29 15
PETER HAHN klantenservice

030 659 29 15

Wij staan voor u klaar van maandag t/m zaterdag van 08.30 tot 18.00 uur.

Bestel per e-mail via
service@peterhahn.nl