FAQ

1. Ik heb slechts een gedeelte van mijn bestelling ontvangen. Moet ik opnieuw verzendkosten betalen?

Indien niet alle artikelen van uw bestelling direct leverbaar zijn, ontvangt u eerst een gedeelte van uw bestelling. In de bevestigingsmail en onder ‘Mijn rekening’ op www.peterhahn.nl kunt u zien wanneer de resterende artikelen geleverd worden. Voor de nalevering(en) berekenen wij geen extra verzendkosten.

2. Wat gebeurt er als ik niet thuis ben op het moment dat mijn pakket bezorgd wordt?

De bezorger komt meestal 2 tot 3 keer langs om uw pakket te bezorgen. U vindt een kaartje in de brievenbus met daarop de datum van de volgende bezorgpoging. Lukt het de bezorger niet om u thuis te treffen, dan staat er op het kaartje de locatie van het PostNL-afhaalpunt waar u uw bestelling binnen 14 dagen kunt ophalen.

3. Hoe lang wordt mijn pakket bij UPS bewaard?

U dient uw pakket binnen 14 dagen af te halen.

4. Wat kost het om (een gedeelte van) mijn bestelling retour te sturen?

Peter Hahn betaalt voor u de kosten van uw retourzending. Gebruik a.u.b. de originele verpakking en het retourlabel dat zich bij de afleverbon in het pakket bevindt.

5. Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

"U kunt via acceptgiro (in een keer of in 3 gelijke termijnen) of via credit card betalen. Als u op gekozen heeft voor betaling via acceptgiro, dan vindt u deze samen met de factuur in het pakket. Het te betalen bedrag dient u binnen 14 dagen over te maken, hetzij door de acceptgiro ingevuld bij uw bank af te geven, hetzij door de acceptgiro via internetbankieren bij uw bank aan te melden voor betaling. Kiest u voor betaling in termijnen dan wordt in het bestelproces om uw gegevens gevraagd en wordt het totale bedrag van uw bestelling, inclusief verzendkosten, automatisch geïncasseerd. Ons bankrekeningnummer is: NL31INGB0008362220"

6. Ik wil geen nieuwsbrief meer ontvangen. Wat moet ik doen?

Aan het eind van elke nieuwsbrief staat een afmeldlink. Daarmee kunt u zich via het afmeldformulier direct uitschrijven. Of ga via de online-shop naar het afmeldformulier. Uiteraard kunt u ook telefonisch of per mail, onder vermelding van uw emailadres, laten weten dat u de nieuwsbrief niet meer wilt ontvangen. Dan zorgen wij dat alles in orde komt. Een overzicht van alle contactmogelijkheden vindt u op www.peterhahn.nl/contact.

7. Hoe kan ik mijn pakket terugsturen?

Als u voor levering in een UPS Access Point heeft gekozen dan kunt u uw bestelling uitsluitend via het UPS Access Point terugsturen waar u het pakket heeft afgehaald. Bestellingen die door PostNL zijn bezorgd, kunt u in een PostNL-afhaalpunt retourneren. Peter Hahn betaalt voor u de kosten van de retourzending. Gebruik a.u.b. de originele verpakking en het retourlabel dat zich bij de afleverbon in het pakket bevindt.

8. Kan ik mijn bestelling ook als cadeau laten inpakken?

Helaas is het niet mogelijk om uw bestelling als cadeau in te laten pakken.

9. Ik wil graag minder catalogi ontvangen. Wat moet ik doen?

Neem a.u.b. telefonisch of via de email contact met ons op. U kunt de catalogi op ieder gewenst moment opzeggen. Een overzicht van alle contactmogelijkheden vindt u op www.peterhahn.nl/contact.

10. Hoe vind ik de juiste maat?

In de onlineshop staat onder het kopje "Maattabellen" precies beschreven hoe u de juiste maat bepaalt. Natuurlijk kunt u ook telefonisch contact met ons opnemen, zodat wij u persoonlijk advies kunnen geven over de juiste maat van een bepaald artikel. Als u niet helemaal zeker weet welke maat u moet bestellen, kunt u het artikel in 2 verschillende maten bestellen en deze comfortabel thuis passen.

Lid van Thuiswinkel.org Bestellen zonder risico
Achteraf betalen Prettig en veilig
Retourzending eenvoudig en gratis
Bestelservice 0900 - 738 37 42 (€ 0,20 per gesprek + uw gebruikelijke kosten)